Witamy wszystkich gości Naszego Flandryjskiego Bloga :)
Zapraszamy do odwiedzania Naszej strony !

piątek, 22 marca 2019

Język angielski - poziom średnio zaawansowany



W środę (20.03) w ramach projektu pod nazwą „Promote traditions through handmade crafts” (PROtect) (nr 2017-1- RO01-KA204- 037395) współfinansowanego przez Unię Europejską  w ramach programu Erasmus+: KA2, Cooperation for innovation and the exchange of goodpractices, Strategic Partnership with MULTIPLE BENEFICIARIES, odbyły się kolejne zajęcia z języka angielskiego - poziomu średnio zaawansowanego. Panie przypomniały sobie słówka związane z częściami ciała i poznały nowe związane z opisem charakteru.


3 komentarze:

  1. Jeżeli już wchodzimy na poziom średnio-zaawansowany to oznacza, ze całkiem fajnie potrafimy mówić i pisać po angielsku. Mi w nauce bardzo pomagają angielskie zwroty i wyrażenia https://www.jezykiobce.pl/s/161/angielski-niezbedne-zwroty-i-wyrazenia gdyż takich rzeczy bardzo często się używa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jeszcze trochę brakuje do osiągnięcia takiego poziomu ale mam nadzieję, że niedługo to nastąpi. Tym bardziej, że teraz mamy możliwość nauki języka angielskiego online https://lincoln.edu.pl/online/ i ja bardzo chętnie korzystam z takich rozwiązań. Jak dla mnie jest to najlepsza sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jeśli już ogarniemy ten poziom to później naprawdę bardzo dobrze będziemy znali język angielski. Ja na ten moment najbardziej chcę iść w kierunku otwarcia własnej szkoły językowej. Już nawet widziałem ofertę franczyzy https://universe.earlystage.pl/franczyza i myślę, że na nią się zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń

Zawsze razem.

Zawsze razem.